onsdag 8 juni 2011

Du?

En vanlig dag 5 minuter av en vanlig dag

Du mamma! Mamma! Du!
Ja?
Kan man äta ett öga?
Nej, det kan man inte.
Du mamma? Du? Mamma?
Ja?
Ska vi inte leka affär?
Jovisst.
Du? Mamma? Du?
Ja.
Men kom då!
Ja, men det har ju bara gått 2 sekunder.
Du mamma! Du?
Ja!
Du kan köpa saker av mig!
Okej.
Du mamma! Du!
Jaaaaaa!!!!
Men sätt dig där då!
(sätter mig)
Du! Du mamma!
Ja.
Ja är kissi.
Ja, men gå och kissa då.
Okej. Köp inget nu!
Nej, jag väntar tills du kommer tillbaka.
Du! Mamma! Du!
Ja?
Pillen ville kissa uppåt!!
Okej, sitt kvar, jag kommer och torkar.
Du mamma! Du? Mamma!
Ja?
Det blev blött.
Ja, men det gör inget.
Du mamma! Du?
Ja Emil.
Ska vi inte leka då?
Jo, jag kommer så fort jag torkat upp.
Du mamma? Du?
Ja?
Kan man äta en hink?
Nej, det kan man inte.

Och så vidare.....

1 kommentar:

Niklas sa...

hahaha, äta en hink. *gapskratt* duuuu..? :D