söndag 27 september 2009

Pappas födelsedag

Idag fyllde Sebbe 35, och dagen till ära klädde sig de två pojkarna lika. :-)
Det blev lite fika, men det levererades dåligt med paket från mig eftersom jag inte hade någon bra idé vad jag skulle köpa och dessutom har jag ju inte haft sådär värst lätt att springa omkring i affärer och leta heller den senaste tiden.

Måste dela med mig av en rolig händelse när Nicke och Bodil var här: Vi sitter och tittar på en film och Emil sover på en filt på golvet, precis under tv:n. (Han sover dåligt ensam nu för tiden så han brukar hamna nere i vardagsrummet varje kväll.) I filmen görs en hjärtoperation och hjärtmonitorn piper med ett enda långt pip tills hjärtat startar igen och då piper det till några gånger. Mitt i de här pipen sätter sig den sovande Emil upp, pekar på tv:n, säger "pip?", lägger sig ner och sover vidare. Behöver jag säga att alla bröt ihop av skratt?
Det var en bra film förresten, Seven pounds med Will Smith.

1 kommentar:

Bodil sa...

HAhahhahhaa ja det var så sjukt kul! Det är svårt att skratta tyst :) Kram