onsdag 15 april 2009

Frustrerad

video

Om man inte fattar snabbt nog vad han vill blir han sur och irriterad, gnäller och gör några konstiga Michael Flately-inspirerade dansmoves. Ibland kan det vara kul att låtsas att inte förstå bara för att få se det där bensprattlet. Taskigt tycker ni kanske, men så har ni aldrig blivit skallade 5 ggr i snabb följd mitt i natten heller. (De få gånger han sover i vår säng vaknar han ofta mitt i natten, ställer sig på knä och störtdyker med sitt huvud rakt i mitt ansikte flera gånger tills han möblerat om min näsa nog för att den ska vara skön att sova på....)

2 kommentarer:

Jennifer/Reyngirl sa...

Hahaha =D Sååå gulligt!!
Har inte blivit skallad, men jag hade nog kunnat låtsas inte förstå bara för att få se dom sköna stepstegen en gång till ;) Han är för söt Emil!

Marie & Joel sa...

Hehe =) känner igen det där lite på joel. Han kan sätta sina små händer på ens kinder och se jätteglad ut och man hinner faktiskt tänka tanken att "åh snart får man en mysig gosig kram".. det man alltid lyckas glömma bort är ju att han (precis som emil) måste slänga fram huvudet några gånger för att gosa in sig ordentligt.. de små liven =)