onsdag 20 augusti 2008

Vandrande gnällspik

Favoritsysselsättningen just nu är att gå längs möbler och hålla i sig. Vardagsrumsbordet är precis lagom höjd för att han dessutom ska se över och kunna daska handen i bordsskivan medan han går. Han är för övrigt inne i en riktig gnällperiod just nu som jag hoppas snart går över. Ingenting duger och maten spottar han ut, gärna rakt i ansiktet på mig. Det som ramlar ner i haklappen plockar han upp och kastar på golvet. Tålamod på burk? Ja tack, jag tar en bricka!

5 kommentarer:

Pinga sa...

Ha ha ha! va skönt det ser ut när han bara försvinner där på slutet! :) Va fin bloggen har blivit! Jag saknar min lille gullepojk! och dig oxå förstås. :)

KRAM

Bluna sa...

Jäklar vad snyggt! Ändrade min till svart också ;-). Men hur har ni lyckats få till så fin rubrik? :-o :-D

Bluna sa...

Du får jättegärna göra en! :-D Ska jag ta en bra närbild och skicka dig? Skulle vilja att det stod Tumme-Elsa också.

Bluna sa...

Eller förresten kanske Elsa och tummen inom () som ni gjort? Äh du får kolla vilket som blir snyggast i så fall...

Jennifer/Reyngirl sa...

Hihi, först kommer där ett litet leende och han ser helt stolt ut sen *bump* ner i golvet! =)