onsdag 25 juni 2008

Små saker

Ibland känns det så overkligt att vi har en liten pojke i familjen så jag blir både förvånad och lycklig när jag ser de små tecknen på att han bor här hos oss. I hallen hänger en liten jacka på en krok långt ner, en liten cykelhjälm ligger på skohyllan och ute på min cykel sitter en barnsits på pakethållaren. Tänk att han redan är så stor att han kan åka med på cykel!

Trots att han sover ganska dåligt så hinner jag ändå längta efter honom när han sover ute i vagnen på dagarna, och ibland undrar jag om han inte ska vakna snart så jag får ta upp honom och prata lite med honom.

Hoppas lillebror snabbt skickar Sebbes cykelnyckel som han råkade få med sig hem till Karlstad så vi kan åka på cykelutflykt hela familjen! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad glad han ser ut. Det verkar ju supermysigt att ut och cykla med Emil. Ska tänka på att tiden går fort när jag sitter här och känner mig som en en 24/7-restaurang :D
(Eva)