torsdag 21 februari 2008

Tjo och tjim

Idag gick vi hem från babycaféet redan efter en timme. Några av tjejbebisarna skrek lite för högt för att Emil skulle känna sig helt bekväm. Så fort någon annan skriker plutar han med underläppen och börjar gråta. Han är väl helt enkelt inte van att höra någon annan än sig själv! :-) Det märktes på honom att han inte kunde varken äta eller somna när det inte var tyst och lugnt, så jag stoppade honom i vagnen och gick hem istället. Det var mycket mysigare att somna i soffan, ammandes. Som tur var hade jag förutsett det och låg bredvid honom, så när han somnade kunde jag också somna. Trots att jag sover bra på natten har jag inga problem att ta en lur mitt på dagen när tillfälle ges.

Bilden ovan föreställer Emil i soffan tittandes på tv. Än så länge kan han inte byta kanal, men han är glad så länge det rör sig i rutan.

Inga kommentarer: