fredag 28 september 2007

Tisdag 28 augusti 2007

Nu är det ordentliga sparkar den lilla bebisen bjuder på. Ofta på urinblåsan också så jag får mer eller mindre rusa till toaletten. Ligger jag stilla ser man tydligt hur det blobbar på magen.

Jag trivs alldeles utmärkt med att vara gravid och börjar känna att jag inte vill att det ska vara färdigt alltför snart, det är ju så mysigt att gå omkring och alltid ha med sig den där lilla som ligger därinne och ger sig tillkänna med jämna mellanrum. Ibland undrar jag när den sover, för det är sparkar morgon, förmiddag, eftermiddag och kväll. Till och med när jag vaknar på natten för att springa på toa sparkar den!

Om några veckor är det dags för tillväxtultraljud och då hoppas jag att vi kan få se vilken sort som gömmer sig därinne.

Inga kommentarer: