fredag 28 september 2007

Söndag 25 mars 2007

Vi har berättat för en massa människor redan trots att vi bara är i v 7.

På min sida vet mamma, pappa, mina 3 syskon med respektive, mormor, farmor, en morbror och tom en kusin. (De sista 4 har min mamma berättat för.) Dessutom vet två på mitt jobb (eller tre om man räknar med en föräldraledig.)

På makens sida vet hans mamma och pappa med varsin respektive, lillebror, mormor och morfar. Dessutom har vi berättat för våra närmaste vänner.

I veckan ska jag berätta för en av de viktigaste personerna, och jag ser verkligen fram emot det. Hon har varit min akupunktör i 5 månader och jag är övertygad om att hon har en stor del i det hela. Till och med min man som var ganska skeptisk till akupunkturen i början har helt och hållet ändrat åsikt och tror också att det var en viktig ingrediens. Men han påpekar ju förstås också att utan honom hade det ju inte blivit något. :-D

Jag tycker det är tråkigt att det inte finns så många kvar att berätta det för, jag har ju sett fram emot att göra det i många år och nu är det snart slut på människor som kan tänkas bry sig om den "stora nyheten".....

Inga kommentarer: