fredag 28 september 2007

Onsdag 20 juni 2007

I morgon är det dags för rutinultraljud och jag är då en dag från v 20. Trots att jag inte stött på några problem ännu har jag svårt att tro att ultraljudet kommer att visa ett friskt levande foster. Det känns omöjligt helt enkelt. 7 personer har gissat på vilken sort vi ska få, 4 gissar pojke och 3 flicka. Själv har jag fått för mig att det blir en flicka, men helt ärligt så blir jag lika glad för vad det än blir. Trots att jag alltid önskat mig en flicka har det jämnats ut under tiden nu och jag velar lite mellan pojke och flicka. Just nu tänker jag att det får vara precis vad det vill bara det går bra. En del funderar tydligen på om bebisen kommer att vara söt eller ful, helt otroligt, de blivande mammorna måste må bra för om det är det allvarligaste man oroar sig för är det ju lugnt......finns det någon som inte tycker att ens eget barn är det finaste som finns tro?

Inga kommentarer: