fredag 28 september 2007

Fredag 6 april 2007

Idag går vi in i vecka 9. Det är nästan en fjärdedel av graviditeten, men ändå känns det som pyttepyttelite och fortfarande väldigt skört och overkligt. Har lyckats få tid för ett VUL på tisdag och då hoppas jag verkligen få ett lugnande besked. För det första vill jag få bekräftat att det verkligen finns något därinne, och dessutom att det som finns där mår bra och växer som det ska.

Jag är fortfarande sanslöst trött, och vissa eftermiddagar/kvällar kan jag känna av ett diffust illamående, men annars mår jag ganska bra. Känns fortfarande lite som att jag mest inbillar mig.

När jag igår var inne på en barnvagnsaffär för att reka lite inför framtiden putade jag så mycket som möjligt med magen för att ingen skulle fatta att jag bara var i vecka 9! :-D Fick en hel packe broschyrer att titta igenom och jag fattar inte hur man någonsin ska kunna komma fram till vad som är bäst. Nu känns det som om det är skönt att det faktiskt är 7 månader kvar.......

Inga kommentarer: